Titkársági információk

 

Nyitva

tartás

 

A titkárságon ügyintézésre minden héten szerdai és pénteki napokon van lehetőség 8.00 – 15.30 között.

 

Adatváltozás

bejelentése

Amennyiben a tanuló adataiban (név, lakcím, harmadik testvér születése, gondviselő személye) változás következik be, kérem, 5 napon belül jelezzétek azt a tikárságon: személyesen, e-mailen, telefonon, ügyintézési időben (szerda, péntek 08.00-15.30).

A szülői elérhetőségekben (telefonszám, e-mail cím, lakcím) történt változásokat is mihamarabb jelezzétek, hogy sürgős esetekben vagy szükség esetén időben el tudjunk érni benneteket.

Diákigazolvány 

igénylés

A diákigazolvány igénylésének első lépéseként el kell látogatni egy okmányirodába, ahová vinni kell a tanulót és a tanuló személy- és lakcím azonosítására alkalmas okmányokat. Ezek alapján kiállítanak egy NEK adatlapot.

Ezt a NEK adatlapot be kell hozni az iskola titkárságára. A diákigazolvány igénylése az iskola tikárságán történik és a számítógépes rendszer által kiállított igazolvány is ide fog megérkezni. Az érkezés tényét e-mailen közöljük a szülővel. Az alsó tagozatos (1-4. osztály) diákok igazolványát a szülő veheti át, a középtagozatos (5-8. osztály) diákok átvehetik személyesen. Titkársági ügyintézési idő: szerda és péntek 08:00-12:00 és 12:30-15:30 között (délelőtt Néri, délután Ágota).

Az általános iskola tanulóinak igényelt diákigazolvány a tanköteles kor végéig (16 éves kor) érvényes, nem kell évente érvényesítő matricával ellátni

Fontos dokumentumok

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.